Seminár - POROVNANIE DAŇOVÝCH A ODVODOVÝCH POVINNOSTÍ PODNIKATEĽSKÝCH SUBJEKTOV NA SLOVENSKU A V SRBSKU

POZVÁNKA na medzinárodný webinár SLOVENSKO-SRBSKEJ OBCHODNEJ KOMORY na tému POROVNANIE DAŇOVÝCH A ODVODOVÝCH POVINNOSTÍ PODNIKATEĽSKÝCH SUBJEKTOV NA SLOVENSKU A V SRBSKU ktorý sa uskutoční dňa 22.10.2021 (v piatok) o 11:00 hod.

Lektori:
1) Ing. Dagmar Richterová, konateľ spoločnosti Richter and Partners, odborník na účtovné a daňové právo (Slovenská republika)
2) Ing. Gordana Ivić, odborník na účtovníctvo a daňové právo (Srbská republika)

O webinári:

Obsahom webinára bude porovnanie daňových a odvodových povinností na Slovensku a v Srbsku. Webinár je určený hlavne pre spoločnosti a ostatné obchodné subjekty, ktoré realizujú svoje obchodné aktivity na Slovensku a v Srbsku alebo o tom len uvažujú.

Lektorky sa dlhodobo venujú problematike účtovníctva a daní na Slovensku a v Srbsku, poskytujú svojim klientom účtovné a daňové služby, zastupujú ich v daňových konaniach pred slovenskými a srbskými daňovými orgánmi.

Jazyk webinára je slovenský a srbský s tým, že je zabezpečený preklad do srbčiny a slovenčiny.

Účasť na webinári je bezplatná a je možné aktívne sa zapojiť kladením otázok.

Predpokladaný časť trvania 90 min.

V prípade Vášho záujmu zúčastniť sa webinára nás kontaktujte e-mailom na office@ssok.eu, v ktorom uveďte názov osoby, resp. spoločnosti, ktorá má záujem sa webináru zúčastniť a uveďte e-mail, na ktorý Vám bude zaslaný link na online pripojenie prostredníctvom aplikácie Microsoft Teams.

Záujemcom o seminár bude dňa 21.10.2021 v poobedňajších hodinách na uvedený e-mail zaslaný link, prostredníctvom ktorého sa budú môcť pripojiť na webinár online prostredníctvom aplikácie Microsoft Teams.